Tillbaka i rutan

Jag vet inte varför jag uppdaterar så lite. Jag har nog tid bara jag vill!

Min födelsedagshelg var i princip precis som jag skrev att den skulle vara, i förra inlägget.
Pizza ranch med familjen på min födelsedag. Var med Julia, Elodie och Diana på fredagen. På lördagen var jag med Dalton. Familj, släkt och vänner åkte till äventyrsbadet i Brainerd på söndagen.

Förra veckan bestod till största del av skola, läxor och Dalton. Han var hos sin pappa hela veckan så jag såg honom onsdag-fredag efter skolan och söndag kväll och hela dagen idag. På måndagen hade vi ett senior meeting, angående graduation. Dags att besälla saker! Mer pengar att spendera! I torsdags beställde jag alla mina grejer. Cap and gown! tröja, announcements, injudningskort och tackkort plus andra småsaker och en fotoram. Kalaset gick på ca 1250 kr! Blää
Sang, Daniel och Clara lämnade oss förra veckan också! Så sorgligt! Men vi kommer hålla kontakten och jag kommer förhoppningsvis att se Clara i sommar.

Första skolterminen var över i fredags. Därför hade vi en lång helg, så jag var ledig idag. Imorgon börjar nya terminen! Mitt nya schema ser ut så här:
Psychology
Crime and Justice
First Responder (första hjälpen och andra saker)
Håltimma + Lunch
Creative Writing
Geometry
Speaking/Discussion

Jag hoppas att jag inte kommer spendera lika mycket tid på läxor som tidigare, den här terminen!
Nu när jag har både Dalton, dans på måndagar och softball till våren kan det bli lite stressigt.
Jag tror iallafall att de här kurserna är rätt skyssta! Jag tog geometri mest för att det inte är helt onödigt samtidigt som att det är så mycket lättare än min förra kurs Beginning College Algebra.



Kommentarer
Postat av: Johan Småros

Är det inte lite tidigt att börja planera för graduation redan?



När är det dags, förresten? Runt 28 maj?



Jag kanske svänger förbi...

2010-02-18 @ 00:04:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0