Snart 18

Tekniskt sett så är jag redan 18 år, efter som att i Sverige är det den 14:e.
Sedan är jag ju närmare 18 än 17. Om minde än 2 timmar för att vara exakt, är jag 18 år (14.20 tror jag är tiden)

Förra helgen var jag ganska mycket med Dalton.
I fredags efter skolan åkte Beth, Elodie, Shelby, Mona, Sang och jag till Wadena för att äta på Pizza Ranch. Vi var 6 personer som klämde oss in i Beths minimala bil! Men en roadtrip med oss tjejer är alltid kul. På kvällen gick jag på tjejernas basketmatch i skolan. Jag åkte dit med Ashley, men Dalton kom dit också för att se mig. Han spenderade hela helgen hos sin pappa här i Staples(deras relation börjar bli bättre!). Jag träffade också hans goda kompis Christian!
I lördags tog jag det lungt på förmiddagen och vid 2 tiden hämtade Dalton och hans pappa upp mig. Sedan spenderade jag kvällen hemma hos honom med hans pappa och hans flickvän och deras 2 hundar (som jag älskar! Vill ta hem dem!). De lagade middag, vi kollade på tv och efter middagen åkte alla vi 4 in till Brainerd för att se Sherlock Holmes. Kl 11 körde hans pappa hem mig.
I söndags pluggade jag på förmiddagen och sedan väntade jag bara på att Dalton skulle hämta mig. Han och hans pappas flickvän kom vid 3 tiden tror jag! Jag var hemma hos honom till kl 9, då hans pappa tog hem mig igen (han går och lägger sig tidigt).
Det har varit lite drama angående utbytesstudenter och deras flickvänner/pojkvänner. Så jag var lite orolig ett tag. Men nu är det spektaklet förhoppningsvis över.

Den här veckan i skolan har varit helt normal.
Vi börjar alla inse hur snart våra kompisar lämnar oss dock!
Det är sista skoldagen för två imorgon! Daniel och Mona!
Det är så sorgligt. Sedan lämnar Sang och Clara oss nästa vecka! OMG De är såå goda vänner till mig! Clara är en av mina bästa vänner här! Hon ska komma till Stockholm i sommar och jag ska åka till Tyskland en sväng också, tillbaka med henne. 
Sedan den 30 jan åker Julia hem! Då kommer jag få klara mig på de som är kvar! Det ska nog gå. Det är inte som att jag inte har några vänner kvar. De flesta är kvar faktiskt, så jag kommer att klara mig.

Den här helgen är lite rörig än så länge.
Imorgon på min födelsedag trooor jag att familjen och Dianas familj kommer att åka till Pizza Ranch. Jag ska försöka baka min födelsedags rulltårta också, eller så gör jag det på fredag.
På fredag vet jag inte riktigt vad jag ska göra än. Jag vill hänga med Diana och Kerrie, men Diana ska cheera och jag måste se henne! De ska uppträda med någon dans under halvtid!
På lördag ska jag vara med Dalton. Jag vill sova över hos honom, men jag vet inte vad vi ska göra på söndag ännu och om jag får. Vi har planer på att åka in till Brainerd till ett äventyrsbad med tjocka släkten och några av mina kompisar på söndag.
Som sagt, den här helgen är lite rörig än så länge.

Jag vet inte om jag ska öppna mina paket från er här hemma nu ikväll(för det är som sagt den 14:e svensk tid) eller om jag ska göra det imorgon bitti. Mina mornar är lite knasiga så jag tror jag kommer att öppna dem ikväll.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0