Second semester

Första dagen av andra terminen är avklarad.
Det mesta var helt ok faktiskt! Det är alltid lite konstigt första dagen, men det ska nog gå bra!
Psykologi är med skolans coolaste lärare och har många kompisar i den klassen.
Crime and Justice är inte det roligaste i världen, men finns ingenting annat att ta. Vi är 12-14 personer i den klassen. Än så länge har jag 1 kompisr där.
First responder är rätt coolt! Vi kommer nog lära oss många värdefulla saker där. Vi kan bli certifierade(i Minnesota) first responders när klassen är över. Det finns inga bänkar och knappt några stolar i klassrummet så ni kan ju föreställa er.
Sedan efter det har jag lunch och håltimma! Det är chill! Diana och jag har det tillsammans (och kanske Carmen och Elodie också). Vi kan gå ut och äta, göra läxor så vi inte behöver ta hem det, skriva saker på datorn, eller så kan jag träffa Dalton när han är i Staples och vi kan gå ut och äta eller nåt.
Efter lunch har jag creativ skrivning, vilket jag tror kan bli sjukt bra! Jag gillar ju att skriva och lärare än bra. Jag har ett par kompisar i den klassen också, och Diana ska ta den klassen framöver också!
Sedan har Diana och jag geometri ihop och det är mycket lättare än min förra matte klass. Diana däremot är lite vilse för hon har glömt så mycket. Hon tog ingen matte förra terminen! Vi har redan ett prov imorgon, men vi gick igenom det idag och det är a piece of cake.
Till sist har jag speaking/discussing och det är värre än vad jag trodde! Det kan vara lärorikt att ta den klassen, men vibbarna jag får i det klassrummet med de där personerna, är inte bekväma. Därför tror jag inte det är så kul som jag hoppades. Jag behöver inte den klassen så jag kan byta! Imorgon bitti ska Diana och jag gå till Mr Storbakken och ändra våra scheman. Min sista klass kommer troligtvis bli någonting annat. Drawing är en stor möjlighet! Diana kommer att vara där med mig till största del. Hon är så exalterad eftersom en jätte gullig kille(som jag var intresserad i förut) sitter vid hennes bord. Så jag kommer sitta vid dem... Nu är Diana betuttad i honom, hehe.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0