Helger

Igen sitter jag har i biblioteket, och har ingenting att gora.
Jag trodde jag hade lite economi att gora, som alltid, men vi har ett prov imorgon och jag behover inte plugga till det nu! Vi har lektionen pa oss senare (Ha! Som om jag kommer gora nagot) och ikvall kommer jag lasa igenom alla fragor.

Jag skulle kunna skriva min biologi rapport om en valfri diet. Jag valde the grapefruit diet. Lararen vill att vi ska ha det mesta gjort och sedan far vi imorgon och fredag pa oss att sitta i datasalen, men rapporten behover inte vara inne tills pa fredag nasta vecka! Inte tanker jag gora den nu da! Nar jag antligen har ledig tid, for att jag har sa lite laxor. Hehe, saklart skjuter jag upp det. That's how I roll...

Jag har borjat fundera pa vad jag ska gora pa min fodelsedag.
Vissa vill att jag ska ha en fest, men hur ska jag kunna fixa nagot sadant?
Jag behover en lokal, folk, mat, musik, belysning och pengar!
Det kommer nog sluta med att mina kompisar och jag aker ivag och ater nagon stans och bowlar pa fredagen, dagen efter. Vi kan nog bli ett ganska stort gang, sa det kan bli kul! 
Sedan pa lordagen ska jag vara med Dalton. Han ska ta mig till Brainerd och vi ska bara gora massa 18 ars saker! Det later lite knasigt, for det ar det. Vi ska bl.a. kopa triss lotter och aka till djuraffaren och halla alla sota djur. Tydligen kan man inte gora det innan man ar 18! Haha! Sedan spenderar vi nog kvallen hemma hos honom.

Den har helgen har jag planer med Dalton, som jag hoppas Linda gar med pa. Men hon lat mig sova hos Dalton pa nyarsafton, hemma hoshans mamma. Hon borde lata mig sova over igen, fast hos hans pappa. Vi kommer se pa film och forhoppningsvislaga middag ihop. Igar daremot, horde jag om ett party hemma hos en kille som Diana ar lite fortjust i. Bade Julia och Diana vill att jag ska ga med dem till den dar festen. Vi har daremot ingen aning om nar eller hur vi ska ta oss hem darifran eller om vara foraldrar kommer lata oss ga. Darfor kommer jag att halla mig till mina planer med Dalton. De later mycker battre just nu!
Pa fredag daremot vet jag intevad jag ska gora! Kommer nog att hanga med Diana om ingenting speciellt hander.

Om 5 min ska jag ga pa lunch...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0