Snow Daze

Inte i helgen som precis var, utan den innan, var en händelsefull helg. Det var en långhelg eftersom vi inte hade någon skola fre-mån. Så från och med att skolan slutade på torsdagen till att jag gick och lade mig på måndagen, var jag i princip upptagen med kompisar.

Umgick med bland annat Gennifer, Elodie, Dalton, Daltons syster, Gianluca, Diana, Isaac och Marcel (plus alla jag träffade på skoldansen!)
På lördagen var det en skoldans så kallad Snow Daze. Dalton var min date, men jag åkte även dit med Diana och Gianluca. Vi dansade och hade kul.
Här kommer en bild från det:


Dalton, Jag, Diana & Gianluca

Gennifer och Isaac ville att jag skulle följa med dem till Minneapolis efter dansen och otroligt nog lät Linda mig åka! Vi lämnade Staples vid midnatt nästan!
Den helgen var super kul. Vi bodde hos Isaacs pappa, åkte till Mall of America och gick till en nattklubb och hade bara allmänt kul ihop. Nattklubben var galen. Haha. Vi stod utaför i det iskalla vädret i ca 2 timmar innan vi kom in. Det var i princip 95% mörkhyade där! Sedan var det andra grejer som pågick, men men ;)

Vi åkte hem på måndagen, och det var stressigt! Jag hade min första danslektion kl 7! Vi hade ingen aning om jag skulle hinna hem.. men efter mycket krongel löste sig all och vi åkte raka vägen till Brainerd på vägen hem. Jag dansade. Vilket var otrooligt! Jag bara älskar lyrisk dans! Det är precis vad jag älskar. Kl 8 var det över och vi alla åkte hem igen.

Det var en bra helg.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0