Veckans schema

Idag (tisdag) var det picture day. Jag var så förvirrad! Jag trodde jag skulle ta foto, men vi seniors behöver inte. Istället kan man lämna in ett eget foto som kommer vara i the yearbook. När ska det fotot vara inne då? Jag måste ta det fotot på något sätt. Diana och jag får komma på något. Jag vill göra någonting riktigt fint!
Sedan skulle tydligen alla seniors ta ett foto tillsammans, men när var det då !? Diana och jag gick till lunch, men jag såg inga seniors där. Nä, då var alla på fotbollsplanen. Vi skyndade oss dit. Vi var de sista på plats, men vi kom med på fotot iallafall! 
Snart ska jag äta middag, göra läxor, packa och sedan sova.

Imorgon (onsdag) ska jag gå till skolan (det är spirit week så vi måste ha en sporttröja på oss - Jag har en Vikings jersey). Kl 11 slutar jag för då ska vi cheerleaders träffas och kl 12.30 är det pep rallie för sacret heart skolan. Jag tror inte vi har skola efter det... Måste kolla det.
Sedan efter skolan är det cheerleadingträning och efter Det ska vi sova över hos Julia (därför måste jag packa).

På torsdag ska jag gå till skolan igen, men jag slutar kl 11 då med, tror jag !? Då är det pep rallie för Staples Motleys lågstadium.
Efter skolan ska jag följa med hem till Diana och Kerrie. Där ska vi göra vår biologiläxa och måla våra naglar i skolans färger och stava C A R D S på varje hand.
Kl 6 (18.00) ska vi vara i skolan igen för ett rep med teatern.

På fredag är det skola igen, men jag undrar hur mycket !? Vi tänker gå till skolan i våra chearleading uniformer! Det är ju spirit week
Vi ska göra massor av grejer med cheerleadingen den här dagen. Det ska bli kul!
På kvällen är det match och vi måste cheera!
Efter matchen ska vi troligtvis inte ha någon sleepover. Iallafall inte hos Diana, för vi kan inte vara där. Vi får se hur det löser sig.

På lördagkväll är det homecomingdansen och jag måste köpa skor innan dess! Jag kan inte gå dit i ballerinaskor! Jag måste köpa några riktigt snygga klackskor, så min klänning inte ser så vardaglig ut (jag tänker ha på mig min lila och rosa Odd Molly klänning - homecoming är inte uppklätt). Hjälp, det finns bara tid till shopping idag på förmiddagen.

På söndag har jag förhoppningvis tid till att träna repliker och läsa ut min bok så att jag kan börja på nästa! Jag måste få ihop mina bokpoäng (till engelskan och litteraturen) innan det är för sent!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0