Update!

Jag vet att jag inte har skrivit något på ett par dagar, men jag har inte haft så mycket tid. 
Men här kommer det!

Torsdag:
Ännu en skoldag. Inte helt annorlunda från dagen innan.
Vi lånade böcker, först på engelskan sedan på litteraturen, men jag använder samma till båda. Vi kom fram till att jag måste läsa 25 poäng per kvartal (istället för 15) för att jag tar två engelska klasser. Det är luuugnt. Böckerna jag vill och tänker läsa är mellan 12 och 28 poäng värda. Det kommer inte bli mer än 4 böcker på hela terminen! 
Sedan efter skolan kan jag inte komma på vad jag gjorde. Joo, på kvällen efter middagen satt jag i 4 timmar med en sak! Ni få se resultatet imorgon!

Fredag:
Sista skoldagen på veckan. Inte mycket annorlunda från någon annan dag den här heller.
Vi tänkte gå iväg och äta på Burger King, jag, Diana och Pedro, men det regnade för hårt. Så vi åt i skolan igen. Jag försår inte vad alla klagar på. Är det bara en grej folk har fått för sig, att ALL skolmat är äcklig? Jag har aldrig varit särskilt kräsen eller emot skolmat. Det är jag inte nu heller, så jag äter gladeligen mig mätt i skolan. Det är ju gratis också!
Efter skolan hade Diana och jag cheerleadingträning. Kerrie och Pedro kollade på för att vi skulle gå till cafét efteråt. Gud vad de skrattade när vi tog fram pompomsen! I allafall, coachen berättade efter träningen att jag och Diana och någon till hade kommit med i gruppen. Ni förstår, alla kan vara med på träningarna, men det är bara vissa utvalda som är duktiga nog att gå ut och cheera på matcher. Diana blev jätte glad! Fast jag visste att vi två skulle komma med. Haha. Jag tror att vi är 5-6 personer som får gå ut och cheera.
Efter träningen gick vi iallafall till The stomping ground - cafét. Jag ääälskar det stället nu! De två som jobbar där efter skolan är huuur trevliga och snälla som helst. Philip och Celest heter de och jag känner dem från skolan. Sedan har de världens bästa chai latte där! Snacka om att jag blev glad.
Sedan kl 18.30 hämtade Linda upp mig för att jag och Ashley ville åka till Alans (mexikanarens) fotbollsmatch. Den här gången skulle han faktiskt spela! Det var kul att se på cheerleadarna också.
När vi kom hem satt jag en timma till med projektet ni ska få se imorgon, hehe.

Pedro, Diana och Kerrie på The stomping ground

Lördag:
Vaknade halv 8. Någon gång innan 8 kom Avandrey in i mitt rum. Men jag såg honom inte först. Jag såg att dörren öppnades, men han är så liten så jag såg inte honom. Sedan kollade jag ner och han säger heey. Jag gick upp och ut med honom igen. Efter det var jag vaken. Jag duschade och gjorde mig klar, för kl 9.40 skulle vi åka till ett orienteringsmöte med några andra utbyteselever och deras föräldrar i området. Vi var där till kl 13 ungefär. Vi packade in allt i bilen (all mat som serverats) körde hem det till Dawm och sedan åkte vi alla iväg till St Clouds shoppingcentrum och shoppade. Jag köpte ett bar mjukisbyxor och 3 t-shirtar från Victoria's secret och massa nödvändiga saker på Target.
Ytterligare en dag då jag bara åt frukost hemma, resten ute.
Väl hemma igen, kl 22 ungefär, började jag på med mitt projekt igen. 

Ashley och jag (och Kerries hand) utanför köpcentrumet.


Projektet som jag hållt på med är inte helt klart, så nu efter frukosten ska jag göra klart det.
Ni får se resultatet imorgon som sagt!

Jag ska också säga att Dan, Lindas man har brutit foten! Det sjuka är att den har varit bruten länge! Han har haltat runt här och varit hos 2 läkare, men iiingen av läkarna tog några rötgen bilder. Vi borde stämma de jä**arna! Istället för att vara borta från jobbet i kanske 6 veckor, måste han nu vara borta i 8 veckor p.g.a. skadorna. Eller så måste han kanske vara borta i 11 veckor om han måste operera någon annan skada i hans tå.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0