Sjukling

Som jag nämnde i förra inlägget så är jag sjuk.
Febern har gått ner med jag har fortfarande lite ont i huvudet och mycket ont i halsen!
Därför tog Linda med mig till akuten igår.
Inte visste jag att man kunde ha så kul där!
Om man räknar bort nålen i armen i över 3 timmar.

De tog massa blod, gav mig 2 påsar dropp, tog röntgen(magnetröntgen tror jag) på min hals och efter massa prover, tittande i halsen och kännade så kom det fram till att jag har "deep tissue infection" På högra sidan av min hals så kändes det som att jag hade en sten. Det gör iallafall jätte ont. Jag kan knappt svälja.
Först trodde läkaren att jag hade streptokocker. Jag hade inte kollat i min hals innan, men nu såg jag att jag har små vita fläckar i halsen. Men testet på streptokocker var negativ. Konstigt!

Jag fick iallafall antibiotika på sjukhuset och tabletter med mig hem.
Så jag hoppas jag blir bättre riktigt snart!
Idag ska vi ta en trip till skolan och vara med på en cheerleadingträning och ikväll har Alan(utbytesstudent från Mexiko) sin första fotbollsmatch(amerikansk fotboll). Jag vill jättegärna följa med. Jag kan ta det lugnt!



Kommentarer
Postat av: CASSI DA QUEEN<3

okej, tack för att du svararade! =)

2009-09-04 @ 22:44:46
URL: http://casses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0