Mitt rum

Jag har inte visat er mitt rum än va?
Det är inte mycket att se, men jag har äntligen fått upp väskorna från golvet och fått in kläderna i garderoben (var utan garderobplats ett tag, sedan hittade jag inga galgar o.s.v.).

Efter lite mera tid här i landet kommer väl rummet vara bombaderat av mina saker! Jag har inte fått in det lilla bordet för datan än! Ja ja, allt kommer väl på plats snart.
Jag har inte ens tvättat en tvätt av mina kläder (jag ska tvätta dem själv, well.. i maskin såklart!) Det måste jag göra snart... Jag ska göra det imorgon! Linda måste visa mig hur jag använder maskinen först.

Nu måste jag duscha och göra mig fräsh(jag och Ashley sov över hos Kerrie och Diana inatt) sedan ska vi ta en liten trip till Walmart. Vi gör inte så mycket shopping här, men till Walmart har jag redan varit 2 gånger! Jag undrar bara när eller vart man kan åka för att shoppa kläder...jag behöver lite saker. Nu ska jag iallafall främst leta efter en skolväska!


Som ni kan se - Kläder i garderoben!


Min utsikt från rummet, hehe



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0