Mitt hem

Jag har visat er mitt rum och jag tänkte att jag borde visa er huset också.

Jag vill inte låta ytlig eller kräsen, men av alla utbytesstudender här i området fick jag nog det minsta huset!
Jag trivs och människorna här är jättetrevliga och så, men jag kan inte förstå hur de kan leva så här dag ut och dag in i flera år.
Det är saker överralt, det luktar (speciellt av hundarna) och inte tala om maten.
Ja menar, jag är gammal nog att fixa min egen mat och vi äter ute mycket så där jag kan välja vad jag vill ha. Men här i huset finns det bara massa billig skräpmat som Linda ger till sina dagbarn. Jag menar, jag tror att de skulle ha råd med annan mat om de bara ville ha sån mat. De är nog inte van med vad vi skulle kanlla "vanlig" mat.
I det här huset har jag hittils ätit:
2 portioner av olika flingor
Kyckling med pasta och grönsaker (en vanlig rätt!)
1 yougurtburk
2 bananer
1 kycklingburgare
2 portioner Mac and chees
1 portion keso med russin (keson var äcklig :S)
Godis

Så inte så mycket. Resten av målen har vi ätit hos någon annan eller ute! Då har det blivit pizza, McD, Wendy's och liknande.
Jag är glad att jag kommer ha träning varje dag (med strenght training och cheerleading). Får se om jag kommer jogga eller nåt på helgerna!
Jag har bara varit här en vecka, så snart lär jag mig hur allt fungerar och jag kan fixa egen mat eller få Linda att köpa lite andra saker som jag vill ha.




Linda är jämt i telefon! Den skvallertanten altså!


Ashleys rum, första till vänster. Mitt rum andra, Linda och Dans är rakt fram.

Förutom det så trivs jag bra! Jag känner ingen hemlängtan, för vad ska jag hem och göra. Jag har ingen skola eller så! Jag kommer jättebra överrens med Ashley och Ellesse. Jag har blivit jättebra kompis med Diana och Kerrie. Alla är typ släkt och de vuxna är hur roliga som helst! Min lokala representat är typ roligast!
Jag har kollat in cheerleadingen och tränarna är hur trevliga som helst! Jag tror jag kommer att vara en av de bästa i gruppen, för det är bara 3 hittils som ens är redo att gå ut och "cheera". Jag ser fram emot träningen på onsdag!
Skolan börjar imorgon och jag är förväntansfull. Nu kommer jag ha mera saker att göra, träffa andra i min ålder och få fler kompisar (förhoppningsvis). I can't wait!



Kommentarer
Postat av: Ida Forsberg

Du verkar bo lite rörigt. Tessan och jag har diskuterat ditt hus, och vi har kommit överens om att det inte är samma som på bilden du fick. Är det de?



Puss

2009-09-10 @ 15:22:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0