Minnesota state fair

Igår åkte tjocka släkten (23 st som inte ens är i närheten av alla!) till Minnesota state fair.
Kl 05.50 gick jag upp för att det skulle ta 2,5 timmar att åka dit, plus att vi stannade och åt.

Jag hade iallafall jätte kul! Dani (min lokala representant), hennes man, 2 utbyteselever (Diana och Kerri), Ashley och Ellesse åkte i samma bil som mig och vi hade skit kul! Tror vi var den roligaste gruppen.

Väl framme delade vi upp oss. Jag, Diana, Kerri, Ashley, Ellesse, Haylie och 2 utbyteselever till (Roy och Alan). Gick tillsammans. Vi gjorde narr av folks galna outfits, åkte några attraktioner och gick spökhuset. Fy fan! Alla skrek som galningar. Tillochmed killarna var rädda, det var kul! Men jag hotad ett par monster med min vattenflaska! I'm gonna smack you with this sa jag. De blev lite snopna tror jag. Hehe.
Det tråkiga med resan var att jag blev riktigt sjuk efter ett tag. Feber! Ush och fy och blä. Nu är klockan 17 här och jag har legat i sängen heela dagen. Mitt huvud gör så fruktansvärt ont.
Hoppas jag blir lite bättre imorgon så jag kan följa med till skolan och kolla mig runt och åtminstånde kolla på, på en av cheerleadingträningarna.


Kerri från Taiwan och Diana från Colombia - Jättetrevliga!


Hela ungdomsgruppen igår



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0