I mitt rum

Okej. Vi bestämde oss för att inte sova över hos Julia. Eller, jag tror inte vi kunde det heller för hon hade något ärende att göra och vi har massor av läxor.

Diana följde med mig hem efter cheerleadingträningen idag, för vi behövde komma ifatt de andra i biologiklassen. Vi har missat 2 biologiklasser (p.g.a. foto igår och pep rallie idag). Vi fick det gjort, åt pannkakor till middag och sedan åkte hon hem.

Just nu ska jag sätta mig framför TV'n och göra läxor och kolla på So you think you can dance!
Kan ni fatta att jag har missat de två första avsnitten!?
Jag har försökt kolla varje onsdag och torsdag, men tydligen så har jag satt på TV'n för sent. Det börjar kl 8, inte kl 9!
Nu har jag koll på det iallafall. Varje onsdag kl 8.
Det är iallafall tills de tagit ut säsongens top 20.
Då är det varje onsdag och torsdag, tror jag.

Gotta Go!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0