Homework

You know what! Idag är första dagen då jag tagit hem läxor!
Innan har jag gjort de få läxorna jag haft under min håltimma.

Mitt schema ser ut så här:
1st Engelska
2nd Styrketräning
3rd HÅLTIMMA
Lunch
4th Biologi
5th Ekonomi
6th Algebra
7th Litteratur

Fram tills nu har jag bara haft läxor i ekonomi och matte.
Idag hade jag så mycket matte att göra under min håltimma att jag inte hann med allt. Nu har jag dessutom ännu mer att göra tills imorgon.
Jag har tagit hem matteboken, ekonomiboken (för vi har ett litet quiz imorgon - det har vi varje dag) och mitt litteratur block (vi har ett litet förhör där också).




Varför har jag ekonomi?? Jag skulle ha valt sociologi.
Well, vi får se vad jag väljer för klasser nästa termin. Jag måste gå till kontoret och fixa det schemat snart!

Oh oh! BTW. Det var kul på cheerleadingträningen idag! Det är mycket som gör en cheerleader. Vi måste hoppa, kicka, kicka och hålla upp benet (det är min starkaste grej), kunna Massor av ramsor med rörelser, klappa och bara cheera till musik, skolsången med rörelser till, en liten dans/rams grej för småbarnen, och sedan måste vi kunna en koreografi vi fått. Jag är den enda som sätter den dansen. Vår coach tappar bort sig många gånger och kan inte hålla uppe tempot. Jag var den som fick testa och se vilken räkning andra omgången kommer och se om det passar in i musiken. Jag satte det och alla är så imponerade. Haha, det är en kort dans (i jämförelse med vad jag är van med) Den går rätt snabbt, så jag antar att det är därför många tappar bort sig. Det gäller bara att ha kroppskontrollen. Jag som har dansat i 9 år har inga problem med det. Jag vet att det tar träning innan man kan sätta saker och ting i början! Jag ser fram emot fredag nu. Vi är 6 st som kommer cheera. Vi får se om det blir några fler, men jag är inte så säker på det. Jag måste bara träna alla ramsor varje dag! Jag, Diana och Ashley ska träna tillsammans.
Ashley kom också på idén om att ha en cheerleader fest för alla cheerleaders! Vi kan vara hos Diana, spela sing star och rock band och ha kul ihop. Jag och Diana ser fram emot deeet.



Kommentarer
Postat av: Bror

Du vet ju att du kommer bli den mest populärar tjejen i skolan va? Bäst i cheerleading laget, bra skit. :P

2009-09-15 @ 18:45:45
URL: http://www.bomba.nu
Postat av: Erica

Det eller den mest hatade! haha

2009-09-17 @ 01:10:39
URL: http://ericaiusa.blogg.se/
Postat av: Sofia

Du verkar ha det jättebra där borta, följer bloggen hela tiden. Va roligt med cheerlidingen och mobilen och allt! :) Kram.

2009-09-20 @ 19:17:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0