Hey, Go Cardinals

Den här veckan kommer att bestå av pep rallies, homecomingmatch, homecomingdans och (förhoppningsvis) cheerleading sleepover.

Jag är så glad och lycklig!
Kan inte säga varför exakt, men jag vill att ni ska veta det iallafall.

Framtiden ser positiv ut. Jag tror jag kommer ha kul här borta!

Nu tillbaka till det normala!
Som jag kanske har nämt förut, så gick jag på audition till skolans Fall Play. Det är en komedi med många korta scener. Den handlar om ett flygbolag (Go Bananas airlines). Jag ska vara med och vill ni veta vad jag ska spela!?

En anställd i kontrolltornet OCH maskoten! Maskoten är en gorilla! I den rollen ska jag vara utklädd som en gorilla, låta som en gorilla och hoppa runt som en gorilla. Sedan ska jag sno någons handväska och springa runt och ut bland publiken! Haha, I love it!
Min andra karaktär vet jag inte så mycket om.. Jag har rätt många repliker under en och samma scen. Får ta och läsa igenom manuset!

Nu till de så kallade pep rallies.
Vi (cheerleaders) ska på onsdag till Sacret heart lågstadium. Där ska vi peppa publiken med en dans och små dans/ramsor.
På torsdag ska vi till Staples Motley lågstadium och göra detsamma. Vi missar skola för det här! Vi slutar kl 11!
Sedan på fredag ska vi göra det i min skola! För high schooleleverna. Vi ska även göra en liten dans med alla dem som är nominerade till homecoming king och queen. På kvällen sen ska vi cheera på matchen och efter det har Vi förhoppningsvis en sleepover.

P.S. Jag tror en av de omogna killarna (som jag måste ha nämnt) i min ekonomiklass, gillar mig.
Det är vad Emily säger, och sedan är det saker han gör och säger som jag inte riktigt förstår... Jag kan inte riktigt lista ut det. Jag får ta och reda ut det här.





Kommentarer
Postat av: Tessan

vad snygga ni är =) jag vill också ha en sån där liten söt dräkt =P

2009-09-24 @ 19:34:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0