Free hour

I'm back in the library.

Jag har precis tagit mitt ekonomiprov.
Vi hade det egentligen igar! Men jag var inte dar i fredags, darfor fick jag ta det idag... Fast det var hur enkelt som helst. Vi far alltid alla fragor och svar innan proven! Proven ar inte exakt som det haftet vi far, men den har gangen var det det!! Hah, jag tror jag far alla ratt igen!

Det ar svart att skriva pa svenska med ett amerikanskt tangentbord!!

Eftersom provet gick snabbt, har jag fortfarande tid kvar av min free hour. Jag spenderar alltid min haltimma i bibioteket. Just nu ar min kompis Sang har ocksa...

Jag skulle kunna plugga till biologiprovet jag har nasta lektion (efter lunch) men jag orkar inte. Vi ar tillatna att ha oppna anteckningar! Jag sager da det! Proven har borta ar super enkla, aven fast man oroar sig for dem innan. Nagot som jag inte borde gora!

 

 


Kommentarer
Postat av: ElinArmour

Hej.

Är du sugen på en ny design?

Jag gör en design till dig för 20:-

Kolla in! http://elinarmour.blogg.se/bloggdesign

2009-09-30 @ 21:52:51
URL: http://elinarmour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0