Första matchen

Den här helgen har lite ändrade planer, men låt mig berätta om cheerleading och min första match först!

Igår hade vi cheerleadingträning ute på fotbollsplanen, samtidigt som fotbollslaget tränade.
Tydligen så kollade de in oss helatiden, för det här hände i skolan idag.
Först på min ekonomilektion säger en kille(en fotbollsspelare) till mig hey du är en cheerleader right? Du är typ den bästa cheerledern, du är grym, you rock o.s.v

Sedan under litteraturlektionen säger en kompis till mig (Dana) hey jag hörde att du är den bästa cheerleadern. Jag undrar vaart hon hörde det och hon säger att några killar pratade om mig på förmiddagen. De säger att den blonda är riktigt bra o.s.v.

Så tydligen pratade fotbollskillarna om mig och alla säger att jag äger och what ever.
Jag tyckte det var så kul!

Idag cheerade vi på våran första match och jag tycker det gick braa!
Tyvärr var det typ bara jag som startade de flesta ramsor. Ingen annan tog initiativet... ?
Men nu är vi redo för Homecoming nästa vecka! Då ska vi göra dansen också. Sedan är det massa pep rallies? Vad nu det är är jag inte riktigt hundra på.
Efter matchen pratade jag med en kille i min biologiklass (en fotbollspelare). Han sade att han kollade in när vi cheerade och han tycker jag och vi gjorde det bra och sade massa komplimanger. Han är så rolig. Diana tycker han är jätte söt ^^
Sedan ville han vet hur man säger you are very beautiful på svenska.
Vi vann matchen iallafall! 46 - 7 ! Haha :D

Jag tror det kommer läggas upp bilder från ikväll på Facebook.

Nu till de ändrade planerna den här helgen!
Tydligen så får inte vi ISE studenter komma över till Claras hus för hon är med NASAL (en annan organisation) och representanten för den organisationer är en idiot.
Linda varnade mig, att något sådant här kan hända.
Istället ska vi ISE studenter träffas hemma hos Diana och Kerrie imorgon och ha en bon fire, göra s'mores, dela med oss av lite internationella godsaker och sova över där.
Jag tycker det låter kul, men jag hade väldigt gärna velat åka till Clara!

Nästa vecka, efter homecomingmatchen på fredag, ska troligtvis vi cheerleaders ha en sleepover hos Diana och Kerrie! Vi ska spela Rock Band och Sing Star. Deeet ska också bli kul!

I'm sooo excited!



Kommentarer
Postat av: rebecca

gud va häftigt , det låter jätte kul :)

ska du gå på homecoming med någon?

2009-09-20 @ 17:20:18
Postat av: Erica

:D

Nej jag ska inte gå till homecomingdansen med någon speciell,

men vem vet...någon kanske frågar i veckan.

2009-09-21 @ 02:22:35
URL: http://ericaiusa.blogg.se/
Postat av: Bea

Åhhh Va kul det är att läsa om hur du har det där borta! Roligt att killarna raggar på dig också :)

2009-09-25 @ 18:18:26
URL: http://galetmycketbea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0