Busy weekend!

Den här helgen kommer ni inte höra mycket från mig!
Resten av den här veckan och nästa vecka är fullbokad!

Imorgon har jag skola, cheerleading träning och ett matteprov att plugga till.
På fredag har jag skola, efter skolan ska vi gå till cafét, kl 6 går vi tillbaka mot skolan och kl 7 börjar fotbollsmatchen som jag ska cheera på.
Under lördagen måste jag hitta 10 olika blad och pressa dem i böcker (till biologin), sedan tror jag att vi ska till Cardinals affären och köpa SMHS-saker (kläder och annat), vi måste få tag på ett tält till Kerrie, Diana och mig för kl 6 ska vi(typ 12 utbytesstudenter + Jana) till Claras hem och campa, grilla och umgås.
På söndag ska vi försöka ta oss in till Brainerd eller St Cloud (någon måste skjussa oss). Jag vill och behöver köpa en Minnesota Vikings tröja, skor till homecomingdansen och eventuellt lite andra saker. Diana och Julia måste shoppa dem med!

Så ni ser, min helg är rätt så fullbokad.
Inte tala om nästa vecka!
Men det ska bli så kul!
Galen som jag är ska jag vara med i The Fall Play och spela lite teater också.

Mer att göra!

Nu måste jag hitta en symbol som betyder något för mig och komma på vad jag kan säga om den symbolen, på engelskalektionen imorgon. Jag måste även plugga till mitt ekonomiprov imorgon, men det är lätt! Vi har fått alla frågor och svaren så jag måste bara plugga på det.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0