Yes

Sitter i bibioteket just nu. Har inte sa mycket att gora.
Ska snart plugga lite ekonomi (har ett prov idag), men det ar latt. Vi har alla fragor och svar, sa jag ska bara lasa igenom dem en till gang.
Vill och orkar jag kanske jag satter mig och jobbar pa min engelska uppsats. Den handlar om euphemism (vet ej hur det stavas pa svenska). Vi har jobbat med euphemism sedan skolan borjade och nu ska vi alla skiva en final essay. Det ar en 5 paragraf uppsats med inledning, 3 exempel och forklarande stycken och ett avslutande stycke. Perfekt! Det ar precis vad vi gjorde under nationella provet forra aret! Hittils har jag bara skrivit de 2 forsta styckena, men har redan fyllt 2 sidor. Tanker fortsatta efter skolan. Den ska vara klar efter lektionen imorgon och vi borjade med den igar.
Efter skolan ska vi ga till cafet, the stomping ground. Dar kan jag forsoka skriva uppsatsen medan jag dricker en underbar kopp chai latte! Kl 6 ska jag vara tillbaka i skolan for ytterligare ett teater rep. Vi repade igar ocksa och det gick riktigt bra. Vi jobbade pa min scen och jag spikade den. Jag fick ocksa prova min gorilla kostym som jag ska ha i forsta akten. Det var sa kul!

Igar kvall var det fotbollsmatch pa tv mellan Minnesota Vikings och Michigans Green Bay Packer. Vikings vann!!! HA

Jag kan ocksa saga att mina betyg ar som jag trodde. Jag har A i allt utom algebra, dar har jag ett B. Yes! Jag ar valdigt nojd med mina betyg. Jag maste behalla dem resten av terminen!





The stomping ground. Mona, Pedro, Corinna och Sang.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0