Vardagsmat

Jag undrar om ni kommer att trottna pa mina inlagg fran biblioteket.
Jag ar har varje dag och nar jag har tid satter jag mig ner och skriver.

Just nu skriver jag for att jag gor allt for att undvika matteboken. Det ar det trakigaste och jobbigaste som finns. Jag forstar mig inte pa allt och vi har ett prov imorgon!
Jaja, matte ar en klass som jag inte forsoker fa ett bra betyg i. Jag bara gor det och hoppas pa ett C eller B. Helst ett B saklart sa att jag inte sanker mitt betyg.
Det har har iallafall fatt mig att inse att jag nog inte ska lasa matte C nar jag kommer tillbaka till Sverige. Jag klarar mig valdigt bra utan det tack! Mina 100 individuella val poang ska ga till nagonting annat!

Kan passa pa att beratta lite om framtida planer.
Pa fredag slutar skolan lite tidigare, thank God, ingen matte!
Pa fredageftermiddag ska Diana och jag aka ivag med Kayla fran varan cheerleading och hennes familj till fotbollsmatchen. Den ar typ 2 timmar harifran. Det ska bli kul! Hennes storebroder spelar i laget. Efterat kommer vi troligtvis att sova over hos henne. Det ska blir kul!. Hennes bror Lance ar en godbit. Haha!
I helgen eller nasta vecka maste Diana och jag ta vara senior pictures! Vi vet daremot inte hur vi ska gora dem. Vi far gora dem hur vi vill!

Nasta vecka fyller Kerrie 16 ar. Vi ar lediga fran skolan torsdag och fredag. Pa torsdag tror jag vi maste cheera pa en match. Nagon av dessa dagar ska vi aka till St Cloud och shoppa! Yeah! Jag behover massor av saker. Pa lordagen ska Clara och jag och forhoppningsvis Jana till varan kompis Jenessa. Hennes familj ordnar en fest/pig roast. Det kan bli kul, Jenessa ar sa rolig! Jag tanker daremot inte ata nagon gris!

Bara 17 minuter kvar innan lunch! Yes!



Kommentarer
Postat av: Olivia

Erica! Hur har du det i USA? Vad kul med cheerleading! :D

2009-10-07 @ 18:05:53
URL: http://sumo.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0