The gorilla

Igår fick jag reda på att en väldigt bra kompis till mig här (Clara från Tysklad) har svininfluensan. Hon har inte varit i skolan sen i måndags. Läkaren sade att han var ganska säker på att det var svininfluensan. Vadå ganska!?
Idag fick jag reda på att hon inte har svininfluensan!
Tack och lov!
Har försökt förklara för dem i skolan idag som visste om att hon "hade" svininfluensan att hon i själva verket inte har den.
Nog om det.

Veckan är snart över igen...
Hjälp vad tiden går snabbt.
Det är torsdag. Ikväll har jag teater rep. Alla är så trevliga i teaterguppen.
Jag måste memorera mina repliker! Men i helgen blir det svårt... Har inte så mycket tid!
Som tur är behöver jag bara prata i en av mina roller. I min roll som gorilla behöver jag bara låta och frusta och springa runt som en gorilla. Hah, jag älskar den rollen. Jag bara improviserar men de andra tycker jag är awsome

Imorgon vill jag åka till Wadena och se på en fotbollsmatch mellan dem och vår skola. När jag cheerar för vårat lag ser jag inte så mycket av vad de gör. Vi är vända mot publiken och bakom oss står motståndarlaget och blockerar vår syn. Därför vill jag se dem imorgon. Det finns måånga söta killar bland fotbollsspelarna.
Diana och Pedro däremot är helt inställda på att åka till Brainerd och gå på bio. Jag tycker vi kan göra det på lördag istället! De är inte lika intresserade av fotboll som jag, så vi får se vad som händer. Men jag vill se fotboll! Jättemånga ska dit, tror jag.

På söndag kl 2 ska några utbytesstudenter hem till en tjej som heter Erin. Spanska gruppen/några som är intresserade av olika kulturer ska dit och vi ska alla umgås och baka Apple crisp, mmm. Innan ska Diana och jag försöka ta oss till Julia. Hon vill träna cheerleadingsaker så att hon också kan komma med i gruppen och cheera!

 

Nu ska jag äta middag!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0