Shopping

Igår gick jag aldrig till 60 års jubileumet.
Eftersom vintern kom så tidigt här, behövde vi åka och shoppa vinterkläder.

Vi åkte till St Cloud. Herregud säger jag bara. Det shoppingcentrumet är awsome! Sist vi var där såg jag aldrig en del av köpcentrumet och där fanns alla bra affärer! Jag hade kunnat spendera ett flertal timmar där!
Det tråkiga var att vi hade så många ärenden att vi inte hann köpa allt vi ville. Tur var väl det för annars hade jag spenderat ääännu mer pengar! Jag behöver fortfarande pengar till att köpa julklappar och till våran trip till Mall of America!!

Jag köpte:
1 morgonrock, tofflor, vantar och 1 mössa från JCPennys. 1 BH, 2 toppar, hudkräm och parfym från Victoria's Secret. 1 par byxor, 1 top och 1 skjorta från någon affär med en otrolig rea. Schampo, balsam, muslibars och andra småsaker från Target. 1 par ankelboots från Payless shoes. En otrolig halloween kostym från en halloween affär. Jag är en Candy Corn Witch! Klännngen är så cool! Till sist köpte jag en vinterjacka. Sedan gick lite pengar åt till mat också.

Allt som allt spenderade jag...
$448 igår! Det är ungefär 3270 kr

Jag kan lägga upp en bild på hur vi såg ut! Kerrie tog bilder på Diana och mig med alla våra påsar! Det var helt galet.

Nu ska jag duscha och sedan åker vi troligtvis hem till Diana och Kerrie, för Diana och jag har senior pictures att ta! 



Kommentarer
Postat av: Olivia

Jävlar, du shoppade loss! :D

SV: gud va kul med cheerleading! Vad gör ni för nåt? Är det massa lyft och hopp o sånt eller är de dans o ramsor? :D Fett coolt iallafall :D

Med mig är det bara bra. Jag gå på danderyd och det är jätte bra tycker jag! Jag går i samma klass som carro :P Förstår att du saknar dansen, tur att du har cheerleading iaf! :)

PUSS

2009-10-14 @ 18:55:04
URL: http://sumo.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0