"Resent" activities


Homecoming pep rallie 25/9


Homecoming game 25/9, som vi vann överlägset, likaså matchen innan och veckan efter.


Homecoming dance 26/9. Ett gäng utbytesstudenter inklusive mig.


Fall play practice 1/10. Jag uppe på scen

Den här helgen har jag:
Efter skolan i fredags åkte jag och Pedro hem till Kerrie och Diana. Vi åt på Dairy Queen och hyrde film. Diana och jag hade väldigt gärna åkt till borta matchen mellan vår skola och Wadena, men vi hade inte ordnat med tjuss dit. Men nästa gång, då ska vi åka. Jag har pratat lite med min kompis Diana och hon kan ta oss dit :D
I lördags åkte jag, Linda och hennes två yngsta dagbarn till Wadena för att handla mat. De två ungarna är såå gulliga. De är 1½ och 2½ år gamla! Vid fem tiden åkte jag, Linda, Dan och Ashley till Sebeka för att fira Dans mammas födelsedag. Där umgick Ashley och jag med Alan, en utbytesstudent från Mexiko. Jag måste ha nämt honom förut. Vi hade kul iallafall.
Idag har jag umgåtts med några utbytesstudenter hemma hos en lärare. Vi gjorde apple crisp, yuum! och spelade lite wii. Efter det åkte Diana, Kerrie och jag hem till mig och de åt middag hos oss och nu är jag uttråkad. Nu sitter jag framför datorn och gör ingenting speciellt. Jag borde lägga mig och läsa min AR bok till skolan, repetera repliker, plugga matte och engelska. Men ingenting är särskilt lockande just nu.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0