Party

Tänkte bara lite snabbt berätta om Isaacs party som jag var på igår.

Diana, Kerrie och jag var där kl 19. Jag hade ingen aning om hur det skulle bli. Det var mest folk som jag inte kände där då, men Gennifer tog emot oss :)

Hela Isaacs hus(som inte är så stort) var fullt av discolampor och ljus. Hans rum var tomt. Det enda som fanns där inne var en discolampa och en stereo med enormt bra och högt ljud. Musiken var bara Rave och Trance/techno. I hallen var golvet belyst och i vardagsrummet fanns en blinkande färgglad discolampa. Utomhus försökte de få igång en stor brasa.

Efter ca 1 timme började jag känna av stämningen och trivas bra där!
Vi dansade till hög musik och Basshunters "Jag känner en bot" kom på! Haha, det blev jag glad över! Sedan spelade vi Truth or Dare och Snurra flaskan, haha! Snacka om att det var kul!
Sedan blev det mera dans, men vi var tvugna att åka hem kl 22.30 redan! Efter lekarna kom det mera folk (som jag kände!) men efter ca 20 min kom Dianas och Kerries mamma och hämtade oss.
Jag hade gärna stannat 1 timma till. Efter kl 12 tror jag att festen planade ut, så jag hade velat vara kvar där till kl 23.30. Precis innan festen dog ut och den var på topp. Det är då man Ska lämna en fest.


Allt som allt var det en kul kväll så jag bryr mig inte så mycket! Jag blev bättre kompis med dem jag redan kände och lärde känna lite nytt folk också.
Detta har fått mig att börja fundera över min 18 års fest i januari. Jag vill ha ett riktigt stort party!
Mamma, lite extra cash i födelsedagspreset till det kanske? ...


Diana och jag, i början av kvällen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0