Ny harlig vecka

Det har varit lite dalig uppdatering fran min del, kanner jag.

Sorry about that.

 

Min langa helg var iallafall helt ok!

Pa fredagen sag jag Dianas och Kerries nya hus!

Pa kvallen akte vi och Ashely och hennes kompis in till Brainerd for att ata och ga pa bio. Vi bestamde oss for att se Zombie Land! OMG. I borjan av filmen var det sa mycket blod och zombies och dodande och ackliga saker att vi alla angrade varat val! Vi vred oss i stolarna, det var sa ackligt.

Efter vi vande oss var den helt ok. Vi skrattade mycket! Vi ett tillfalle gav Diana och jag till och med ifran oss ett hogt Aawh och alla borjade skratta och fnissa i salongen at oss. Haha, det var roligt.

Pa lordagen bakade jag hallongrottor, Mums! Jag bakade dem for att ta med mig till Pig roasten hemma hos Jenessa. Det var inte sa roligt dar som trodde. Jag hade iallafall min kompis Jana med mig och vi hade super kul ihop! Vi akte darifran kl 20.30

I sondags vad det en Vikings game och vi vann! Pa haret! Det var sa underbart. Grabbarna kollade pa matchen medan Diana, Kerrie och jag forsokte gora laxor. Vi pratade om pojkar istallet, hehe.
Nar de akte hem kunde jag borja plugga.

Igar var det skola igen. Efter det tog vi cheerleadingfoton! Vi tog individuella och ett gruppfoto. Sedan ska vi bestalla en banner ocksa. Fotografen klipper da in bilder pa oss bredvid varandra och det blir en lang bild pa hela laget. Coacherna ville att jag skulle gora ett hopp! Jag gjorde en hurdler, eller vad tusan det heter. Ena benet rakt ut och det andra bojt. Bilden blev iallafall jatte bra!! Mitt ansikte ser lite galet ut daremot, hehe.
EFter det gick jag till the coffie shop och umgick med nagra kompisar (Daina, Jonathan, Ryan, Emily och Celest). Strax efter kl 6 gick vi tillbaka till skolan (Jag, Celest, Daina och Jonathan) for vi hade ett teater rep.

Nar jag val kom hem startade jag att plugga pa en gang.

 

Idag har jag ett biologiprov och till litteraturen maste vi skriva en 8 paragraf uppsats, under lektionen! vi far bara 1,5 lektioner pa oss. Det ar ca 75 minuter. Jag har iallafall tagit en det anteckningar sa det ska ga bra, det maste ga bra. Vi ska gamfora Hercules i varan mytologi bok med Hercules i den tecknade filmen.

Jag har fatt ett litet dilemma ocksa. Det ar 2 partyn pa lordag och jag vill ga pa den hemma hos Isaac, men ISE (min organisation) vill ordna en halloweenfest, typ en marskerad. Festen var varan ide fran borjan och nu vill andra ISE studenter verkligen ga. Diana och jag har fatt en liten tankestallare. Kan vi ha den festen pa fredag tro?

Det ar bast jag pluggar lite nu.
Sitter har i biblioteket och vantar pa lunchklockan, som ar om 18 minuter!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0