Lång helg

Vi har ingen skola torsdag-fredag!
Yeeehaaw!

Idag efter skolan hade vi cheerleading träning, efter det åkte jag hem till Diana och Kerrie. Det är Kerries sweet 16 så vi åt middag tillsammans och bakade chokladtårta! OMG Jag höll på att svimma efter jag åt kakan. Det blev liiite för mycket.
Imorgon vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Diana vill att jag kommer över för att träna cheerleading saker med hon och Julia. Det skulle jag gärna vilja göra. Teatern har däremot öppet hus, så om vi vill/måste/kan ska vi helst gå dit. Jag vet däremot inte när mina co-actors kommer vara där. Det är mellan 10 och 14. Jag kan inte vara där helatiden och väta på dem så vi kan träna tillsammans.
Kl 17 måste jag vara i skolan, ombytt och klar. Då har vi cheerleadingträning för att kl 18 börjar fotbollsmatchen vi ska cheera för. Det kommer bli kallt med det klarar vi!
På fredag har jag inga planer än. Jag tror däremot att Diana och dom behöver hjälp med att flytta. De flyttar i helgen och jag undrar om de behöver hjälp på fredag...?
På lördag ska jag först hem till Clara. Vi ska laga en svensk rätt och en tysk som vi sedan tänker ta med oss hem till Jenessa. Hennes familj och vänner ordnar en pig roast som vi är bjudna till. Lite som ett knyt kalas och de grillar en helg gris och det kommer vara en hayride där också. Vi ska gömma oss i skogen och skrämma folk som åker på hayriden i mörkret.




Jag skrev det här inlägget igårkväll, men datorn ville jävlas med mig. Jag lägger därför upp det nu. Vilket kan förklara varför jag pratar om idag, när det faktiskt var igår o.s.v.

Kommentarer
Postat av: Maria

Åh så gött att vara lite ledig!



Boråsbloggarna

http://www.borasbloggarna.se

2009-10-19 @ 17:28:03
URL: http://www.borasbloggarna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0