Fame

Helgen har lite ändrade planer.

Idag, fredag åkte vi inte till fotbollsmatchen!
Jag följde med Clara hem efter skolan. En stund efter det gick vi hem till våra kompisar Jill och Jana. Deras hus är så gulligt!
Vid 4 tiden gick vi till Sacret heart kyrkan, för att hjälpa till med att pynta för ett 60 års jubileum imorgon. Claras värdmormor och morfar och Jill och Janas mormor och morfar (samma par), har varit gifta i 60 år.
Pedro kom dit efter ett tag och hjälpte oss bl.a. med att skala potatis.
När vi var klara gick Clara, Pedro, Jill och jag till Giovannis för att äta middag. Vi hade såå kul och maten var underbar! Gud vad jag har ätit mycket mat idag! Matkoma!
Kl 19.30 började filmen vi skulle se. FAME! Diana, Kerrie och Neck kom också till bion för att se filmen.
När filmen var över och vi gick ut... guess what!?
Det snöade!

Det snöar fortfarande! Ni skulle ha hört dem skrika! De var så glada, överrskade och lyckliga. Kerrie och Diana har aldrig sett snö förut!

Imorgon, lördag ska jag eventuellt gå till 60-års jubileumet. De bjöd in mig. Men, först och främst ska jag sova ut!

Jag måste ta mitt senior picture den här helgen också! Det är viktigt!
Jag har inget foto av mig till the yearbook. Jag måste lämna in mitt foto senast på onsdag! Jag måste hinna framkalla det också!

Tack och lov har jag inga läxor över helgen. Det enda jag behöver göra är att läsa min bok så jag kan få ihop poäng. Jag läser Twilight, så det är fine. Jag antar att jag skulle ha kunnat tagit hem mina ekonomisaker, men jag kan kolla igenom det under min håltimma på måndag. Vi håller på med börsmarknaden och aktier och vi ska investera o.s.v. Inte så jätte kul. Allt ska gå så himla fort med Mr Robinson!


Clara utanför skolan.

 


Jill and Janas hem. Det ser så Amerikanskt ut ^^


Snow! Det var mycket mer än vad man kan se på bilden.



Kommentarer
Postat av: CASSI DA QUEEN

var filmen fame bra? =)

2009-10-10 @ 15:45:22
URL: http://casses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0