Awsome week

Det här är vad jag har gjort sedan i tisdags.

Onsdag:
Skola. Började med engelska, sedan var det idrott/styrketräning som aldrig är träning, vi får göra vad vi vill i princip. Jag spelade iallafall volleyboll med Elodie, Nick, Rob och Gavin! Gavin är världens snyggaste/sötaste.. ååh. (Tessi, det är han jag menar) ;) Sedan håltimma och lunch. Efter lunch hade jag biologi, ekonomi (som kan  vara rätt så kul för jag har 3 goda vänner där och killarna där gör saker och ting lite intressant) och algebra och till sist litteratur, som jag älskar att gå till! Jag sitter nämligen bredvid Clara (en av mina bästa kompisar), GAVIN, DEVON, Josh och Rob/Rod? Så det är kul! :)
Efter skolan åkte jag hem för att plugga, och göra mig i ordning. Kl 5 skulle jag vara tillbaka i skolan igen för jag hade en fotbollsmatch att cheera för. När coacherna kom dit hade de några nyheter. De meddelade att de slutat som coacher. De gillar inte skolans sportadministation och de sparkade en fotbollscoach som var en släkting till dem. De tyckte inte att de hanterade saker rättvist. Så från och med den dagen har vi inga coacher! Det var så sorgligt! Alla grät, för de har varit coacher i många många år och vi alla älskar dem. Något som var roligt var att de sade till mig att de litar på mig att jag ska leda MITT team!? Jag är cheerleading captain enligt dem! Jag hoppas bara att de andra tar mig seriöst. Jag har i princip varit kapten och den kvällen var jag det igen, för coacherna lämnade oss direkt. Vi fick klara oss själva under matchen! Fast vi klarade det galant!! Vi var såå bra och fotbollsmatchen var sååå spännande och alla på läktarna hoppade, klappade och cheerade med oss. Det var helt underbart.

Torsdag:
Skola. Dagen var i princip likadan som dagen innan. Idrott med grabbarna, Clara och Elodie ;) Lektionerna rullade på och dagen avslutades med litteratur med några av mina favoritgrabbar ^^
Efter skolan hade alla cheerleaders ett möte med mannen bakom skolans sportadministration, ush. Han är lite läskig. Han sade iallafall att de inte tänker lägga ner cheerleading. Det finns många volotärer som är villiga att hjälpa till, men de ska också försöka antälla en coach. De tänker ta med oss till bortamatchen nästa vecka om vårat fotbollslag går vidare! Vårat fotbollslag är rankade 11 i staten! De har vunnit alla sina matcher den här säsongen.. Nu börjar Play Offs och vi vill ta oss till State!
Han var iallafall rätt så trevlig. Jag hoppas han tänker hjälpa oss. Han har nämligen ansvaret för oss nu när ingen annan är där!
Ashley och Ellesse kom dit också, för de tänker hjälpa oss!
Efter mötet åkte Ashley, Ellesse, hennes pojkvän, Diana och jag hem. Sedan åkte vi ut till Diana och Kerries hem där vi hade en fördelsedagsmiddag för Ellesse. Hon fyllde 21 i onsdags! Det var rätt så mycket folk där och mycket mat. Det var nästan som Thanksgiving med sötpotatis, potatismos, kalkon, skinka, sås, coleslaw, pumkin paj, apple crisp och snickersalad. Jag blev iallafall galet mätt.

Idag - fredag:
Skola. En rätt så vanlig dag. Hade Engelska prov, sedan sport med grabbarna och Elodie. Sedan spenderade jag min håltimma i biblioteket igen och efter det var det lunch. Efter lunch hade jag en härlig biologi lektion där jag inte gjorde någonting alls. Alla gjorde sina grafer (till en labbrapport vi håller på med) men jag var redan klar. Vi pratade mest (Jag, Diana, Pedro, Paige, Cierra, Courtney, Daniel m.fl.) Direkt efter det var det ekonomi och vi spenderade lektionen i datasalen där vi kollade in börsen och våra investeringar. Sedan en tråkig mattelektion och till sist litteratur, där vi bara läste våran bok (jag läser Twilight) ;) Jag satt bredvid Devon den här gången ;) Han är en annan godbit. Haha
Efter skolan gick vi till the cafét, sedan till Giovannis för att äta. Det är Pedros födelsedag idag, så därför gick vi dit. Först var det Pedro, Diana, Kerrie, Arina, Inez och jag där. Sedan kom Matt, Patrik, Daniel och Elodie dit. Vi åt och hade kul. Kl 7 var vi tvugna att gå för Diana, Elodie, Matt och Patrik hade körkonsert i skolan som vi ville se.
Den konserten var hur bra som helst! OMG! Vi har så många bra sångare i skolan!! Jättemånga sjunger! Jag var förvånad! Vi har en tjejkör, en killkör och en ackapella kör! Sedan sjöng en del solon! Ackapella var min favorit! Jag log helatiden! Jag var så imponerad. När vissa sjöng solon och när körerna sjöng vissa låtar tänkte jag för mig själv hur mina kompisar hemma i Sverige skulle älska det här! Ronja, Sofia och Lisa ;) ni skulle ha dött. Jag vet Lisa hur mycket du gillar killar som kan sjunga. Det fanns en kille som jag VET du skulle ha älskat ;) Haha. Så din typ! Sedan finns det en jättesöt kille Isaac som jag hörde sjunga för första gången och han är trummis. Hah, han är såå söt, men upptagen. Han är så din typ Ronja! ;) Han sjunger i ackapellakören och han hade ett litet solo. När de sjöng sista låten spelade han bongotrumma till och jag doooog, det var så bra!

Imorgon - lördag tänker jag sova ut! Jag lovar att jag kommer att sova till kl 11. Mitt dilemma som jag nämnde förut, är inget dilemma längre. ISA tänker inte ha någon fest, eftersom att det var min och Dianas idé från början, men vi har inte planerat något, så det blir inget. Jag, Diana och tydligen Kerrie, tänker åka till Isaacs fest. Jag hoppas det blir kul. Ska bli speciellt kul att träffa nya människor :D

Söndag blir min pluggdag!!

Btw! Det är något fel på mig kamera. När jag tänker ta kort är skärmen helt svart. Jag kan fortfarande se mina gamla bilder i kameran, så jag vet att displayen fungerar. Men alla bilder nu förtiden blir HELT svarta. Bummer! Jag vill kunna ta kort, även fast jag inte tar så mycket kort, för alla andra gör det. Ni får helt enkelt leva utan bilder härifrån. Många bilder kan ni däremot se uppe på Facebook.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0