TV program

Sedan jag kom hit har jag inte alls tittat pa tv lika mycket som jag trodde jag skulle gora...

Det finns i princip ingenting att kolla pa :O

So you think you can dance har hallit pa lange men det ar inte lika bra langre.. jag gillar inte dansarna lika mycket, schenen ar annorlunda. Jag ar inte lika insatt antar jag. 3 par har redan lamnat tavlingen och hemma i Sverige borjade auditions igar ??
Jag laste att Glee, en annan serie som kommer pa efter SYTYCD borjar ikvall i Sverige.. Haha har ar vi inne pa sasong 2..tror jag.. jag ar inte sa insatt. Den serien ar hur fanig som helst. 

Jag gillar daremot HGtv kanalen!
Det ar bara program om folk som letar efter sitt forsta hus eller vill flytta eller vill kopa ett hus utomlands! Ibland handlar det om renoveringar och ibland kollar jag pa ett program som handlar om en man som aker hem till folk som vill ha hjalp med att gora om sin kallare till en lagenhet, sa att de kan hyra ut den och fa in pengar pa det viset.
Iallafall.. Jag alskar att kolla pa House hunters. Det ar det programmet nar de letar efter hus!
LOVE IT!

Nu maste jag ga pa lunch



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0