Macho man

Just nu sitter jag i biblioteket, magen kurrar och jag ar lite uttrakad.
Har ingenting att gora, forutom att lasa lite ekonomi till provet idag. Fast vi har ju som vanligt fatt alla fragor och svar, sa det ar busenkelt.

Jag har inte berattat att min engelska larare vill att jag ska lasa college comp, har jag?
Han tycker att jag skriver sa pass bra att det skulle kunna hjalpa mig annu mer. Tydligen sa vet han att jag gillar att skriva... Det ar en college klass seniors tar for att trana sig for college. Det enda de gor ar lasa och skriva uppsatser, helatiden! Alla sager at mig att inte ta den klasssen, for det ar sa mycket jobb. Min larare tror dock att jag kan gora det. Han tycker att jag skriver battre an nagon annan utbyteselev och vissa amerikaner. Jag har daremot bestamt mig for att inte ta den klassen. Visst jag gillar att skriva och jag vill kanske jobba med det i framtiden, men det ar for mycket jobb! Jag kommer ju spela softboll, dansa och gymma nasta termin! Det blir for mycket. Speciellt nar jag inte har anvandning for the college credits man far nar man tar college klasser.

Jag tror jag kommer sluta cheerleading ocksa. Jag kommer ga till "traningen" idag och imorgon. Sedan kommer jag bestamma mig, men troligtvis blir mitt beslut att jag slutar. Jag vill inte vara den som ar ansvarig och kommer upp med ramsor, danser och lar alla. Det ar lojligt! Vara nya "coacher" far betalt for att inte gora nagot och jag maste betala for att vara i cheerleading och gora allt. Lika bra att jag slutar och gor nagot roligare! Synd for de andra cheerleadarna, for hela programmet kommer nog spolas ner i toaletten om jag och Diana slutar.
Det ar ocksa helt sjukt!

Ikvall kommer troligtvis Diana och Jag ga pa nagot som heter Macho Man Contest har i skolan.. Manga killar pa skolan staller upp och det ar typ en talangtavling. Det ska bli super kul att se. Jag kanner manga av killarna.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0