Julklappar

Ja som sagt.. i lordags hade jag kul hos Hallie pa Cast partyt.
Jag kom inte hem forran kl 1.30 och dorren var last!
Jag ringde och knackade pa Ashleys fonster..men hon vaknade inte. Da blev jag tvungen att ringa Linda och hon svarade pa en gang. Hon var inte sur for det.

I sondags gjorde jag i princip ingenting.. pa kvallen kom Ryan forbi och senare akte Linda och jag och sag Couples retreit pa bio. Den var riktigt rolig.

Igar (mandag) akte vi sa tidigt som mojligt till St Cloud. Jag och Diana behovde kopa nagot att ha pa oss pa the football banquet som ar nasta mandag.
Jag behovde ocksa kopa julkappar till er dar hemma.
Den enda jag inte hittade nagon present till var Simon...Simon hjalp mig hitta en klocka eller vad du vill ha, online.


Nu maste jag ga. Jag vet inte om jag borde plugga nagot under min haltimma... jag kan inte hitta mitt ekonomipapper... vilket kan betyda att vi aldrig fick nagot ? Hoppas...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0