ingen dator

Jag har ett problem.
Jag kan inte fa pa min dator. Jag maste starta den manuellt och jag vet inte hur man gor det. Min kompis Alan fran Mexiko kan kanske hjalpa mig..Vi far se. Det ar iallafall superjobbigt att inte kunna starta datorn. Jag har bilder dar som jag vill framkalla pa mandag!
Det ar iallafall inte the end of the world.

I sondags namnde jag ISE traffen. Det var superkul! Jag traffade 5 utbytesstudenter fran organisationen som jag aldrig traffat forut. Dawn och Dani (de lokala representanterna, som ar min "syrra" och hennes dotter) de har pratat om dem sa det var kul att antligen traffa alla. 2 av killarna var jattegulliga ^^

I mandags hande det inte sa mycket. Jag hade skola saklart och efter skolan hangde vi pa Subway och the coffee shop innan vi gick tillbaka till skolan till varat teater rep.

I tisdags hade jag bara skola! Inget rep! Hemma gjorde jag inte sa mycket! Min dator fungerar ju inte sa. Men det var bra det for jag gjorde klart en mattelaxa och jag fick ett A+ (vilket jag fick reda pa dagen efter) Jag var sa glad, for jag har bara fatt B, C och D pa matteprov och uppgifter innan. So you think you can dance ar tydligen pa tisdagar ocksa! Kan ni tanka er, jag har missat mer an helften av avsnitten! Men fran och med nu ska jag forsoka kolla varje veckan. Jag ar sa ovan med att de borjar kl 19..i Sverige ar det alltid kl 21 eller 22.

I onsdags var min skoldag annorlunda. Jag hade inga lektioner for att vi upptradde med teatern for mellanstadiet och the high school. Vi fick en extra lang lunch ocksa. Under lunchen gick vi alla till Giovannis och at deras buffe. Det var trevligt. Jag alskar alla i teatern! De ar sa underbara kompisar. Upptradanden gick bra! Jag spelar en gorilla i forsta akten och mitt namn ar Mr D. En kemilarare pa skolan heter det...haha gud vad alla skrattade. Alla undrade vem som splade gorillan. Det var sa kul!

I torsdag var det en normal skolan. Efter skolan hange vi pa Subway och the coffee shop igen innan vi gick tillbaka till skolan. Kl 19 hade vi ett teaterupptradande.

I fredags(igar) var det en annorlunda skoldag.. Forsta timmen gick vi till gympasalen for ett Pep rallie for cross country idrottarna som tagit sig till State. Sedan var alla lektioner under dagen bara 33 min langa, for dagen slutade 2 timmar tidigare. Det ar slutet pa den har kvarten, sa darfor slutade vi tidigare igar och vi ar lediga pa mandag. EFter skolan akte Diana, Kerrie och jag hem till mig och sag pa film och bara hangde..vi var saa trotta! Kl 18 akte jag till skolan igen for ytterligare ett upptradande.

Idag har jag tagit det lungt. Jag har stadat lite och last lite ut boken New Moon! Jag maste lasa ut den innan 20 november, for da ska vi ga pa premiaren av filmen. Vi har biljetter till den forta filmen som borjar 00:01 den 20:e, hehe. Jag tanker ta det lungt till kl 18 da jag maste aka till skolan for ett sista upptradande. Efter det ar det party for alla i teatergruppen, hemma hos Hallie. Det ska blir kul!

Imorgon vet jag inte vad jag ska gora..troligtvis tvatta mina sangklader och lite andra klader och fortsatta lasa New Moon. Jag har inga laxor, YES!

Ni far ha talamod. Jag kommer bara kunna skiva pa amerikanska tangentbord under ett tag och jag kan inte ladda upp nagra bilder..som jag har tagit, for som sagt, min kamera ar trasig. Jag far saga at mina kompisar att ta massor av bilder och sno dem.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0