Cheers

Heeey Jag har fått igång min dator.

Mamma skickade Vista programmet till mig så att jag skulle kunna återställa datorn.
HA! när jag satte på datorn för att göra det, behövde jag inte det! Den startade av sig själv.
Jag undrar om jag har kunna göra det innan.
För ärligt så har jag inte ens satt på datorn pa flera dagar.
Jag skulle kunna gjort det för ett par dagar sedan och den kan ha fungerat!

Nu fungerar den iallafall och jag har Vista programmet ifall det skulle hända igen. Då kan jag återställa den på en gång.

Idag kom våra cheerleadingfoton! De ser rätt bra ut..
Kommer skicka ett par hem.

Vi var på en fotbollsbanquet i måndags.

Det var fotbollspelarna, deras familjer, coacherna och cheerleadarna där.

Det var rätt så trevligt ;)

Finns ju då ett par söta killar bland dem! Hehe

 

Nu snart ska vi börja träna igen för en ny säsong.. basket och brottning.

Jag vill egentligen bara cheera för basket.. Vi får se hur det blir.

Vi har två nya coacher. Har träffat en innan och hon är supertrevlig! Däremot så har ingen av dem någon erfarenhet så det visar sig att jag kommer ha ansvaret som "kapten" iallafall, och Ashley får hjälpa till!

Imorgonkväll kommer vi åka in till Brainer för att se den första visningen av New Moon. 00:01 på fredag! Haha! Tekninskt sett är det ju på fredag men för oss är det imorgon.
Jag kommer inte sova mycket imorgon kan jag säga! Dessutom måste jag plugga för ett biologiprov! Hjälp.
Speeking of..dags att plugg och sedan SOVA



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0