Behover min dator

Simon.. hurry up.
Skicka CD'n med Vista programmet!

Jag blir galen pa att behova skriva pa amerikanska tangetbord.
Jag vill ocksa kunna komma at min musik och mina bilder pa min dator.
Jag har bilder pa mig och mina kompisar som jag vill framkalla. Bilderna pa mig ar mina senior pictures som jag vill framkalla och ge till mina kompisar (for alla delar ut sina och de vill ha ett av mig). Sedan vill jag framkalla foton pa mig och mina kompisar som jag tanker satta i mina fotoramar pa vaggen. Tillsist vill jag komma at bilder som Diana, Kerrie och jag tanker fylla ett fotoalbum med och ge till Dani och David i julklapp.

Forsok att skicka skivan sa fort som mojligt ar du snall :)

Anyways..
Idag ar det Veterans Day. Vi ska ga och se nagot program i idrottshallen under sista lektionen. Inget speciellt. Jag trodde vi var lediga pa sadana har dagar, men nej nej. Hehe

Det ar inte sa mycket som hander just nu.. Kommer kanske mera imorgon eller pa torsdag. Vill ni att jag gar in pa detaljer far ni val skicka mig ett mail eller chatta med mig for att fa alla smaskiga detaljer... Om de nu finns nagra ;)

Nu tanker jag lasa lite ekonomi.. Idag har jag iallafall ett papper att arbeta med.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0