Kan vara lugn

Dan och Lindas barnbarn (Ellesse, som jag nämt) svarade på ett par frågor jag hade härom dagen.
Hon lugnade min oro!

Jag har varit lite fundersam över hur det ska gå med maten och faktumet att jag inte äter gris eller nötkött. Ellesse sade att Linda köper det jag vill ha och att hon troligtvis alltid har någonting hemma som jag kan äta. Det ska inte vara några problem alls. Happyface!

Jag undrade även vad de samlar på, eftersom jag vet att det är samlare (de har sagt det och jag har sett bilder!).
Ellesse sade så här:
Dan collects light houses. He was in the navy and likes things like that. Linda collects everything! Haha. She has too much stuff. Mostly it has to do with holidays. She has a lot of porcelain animals and dolls. Mostly bears and rabbits.

Har ni några ideer på vad jag kan köpa till dem. Det vore kul att ge dem någonting som skulle passa i samlingen. Jag kunde även föreslå något till Ellesse och hon skunde säga om hon tror de skulle gilla det.
Har ni några förslag?


lite random bilder



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0