Infomötet

Igår var jag på det där infomötet, som sagt.

Först var det däremot ett engelska test, som ska skickas till USA.
Det var en 45 min hör del och en 45 min läsförståelse del.
Det mesta var superenkelt, men jag fick en del problem med vissa och hälften av läsförståelsen var riktigt klurig!
De sade att ingen hade någonsin blivit underkänd på det här provet, så jag hoppas att det inte bara var jag som hade dessa problem... 
Men jag tror jag blir godkänd!

Hur tyckte ni andra att det gick på provet?

Infomötet gav mig inte så mycket.
Det höll på från 13.30 till nästan 18.30!
Snacka om att rumpan var öm!
Jag hoppades på infomation om resan, New York och packning.

Packningen speciellt. Men jag vet fortfarande inte hur mycket väskan eller värskorna får väga. Jag som redan köpt väska!

Däremot vet jag att vi kommer att åka med SAS till USA. Det är bra! SAS är bra! Jag kan kolla upp hur mycket packning jag kan åka med, med dem. Sedan vet jag inte hur mycket packning har får ha på resan inom landet! Hur, va, jag vill inte behöva packa om eller köpa nytt när jag är i New York!


Jag kan inte vänta tills vi får all reseinformation!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0