Det här suger

Om man kollar tillbaka bland mina inlägg kan man se att jag skrivit om min nya resväska. Den som är så stor och lätt och hållbar!


Det visar sig att jag inte kan ta med den till USA.

Nä, för SAS som vi åker med har måttbegränsningar på bagaget till USA.

Min väska är för stor.

Om jag inte vill betala 150 euro för att ta med den, och det vill jag inte!

Jag måste sälja den på blocket och få 800 spänn mindre än jag köpte den för. Sedan använda de pengarna(som var mammas från början) och köpa två nya mindre resväskor. Men allt utöver de pengarna jag får från den gamla, måste jag betala själv. Vad kan det bli.. 1000 spänn extra?

Ja ja.

Mamma säger att det här är någonting som jag kan lära mig av.

Att inte bli fför ivrig och göra någnting innan jag vet vad som gäller.


Fair enough.

Nu kan jag iallafall köpa två lite mindre väskor och få med mig mycket mer.



Den här Sky Wheelern ligger nu uppe på Blocket



Kommentarer
Postat av: Amanda

Åh vad surt! Jag kollade på resväskor igår och hittade en som är tillräckligt "liten" för SAS restriktioner, men antagligen är för stor för inrikesflyget sen.. jobbigt det där.

2009-05-24 @ 12:39:35
URL: http://numb.blogg.se/
Postat av: Amanda

Jag tänkte också göra så först, men man får betala för varje incheckad väska i USA så det kanske inte lönar sig i längden.. jaja, hoppas vi får flyginformation snart. :]

2009-05-24 @ 20:44:44
URL: http://numb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0