Avskedsfest?

Jag har funderat en del på vad för slags avslutningsfest jag ska ordna.
Det kommer att bli hemma hos mig och mamma kommer nog ha koll.
Det blir därför inget krök! Jag menar, såklart får man ha med sig någon cider eller öl. Men jag vill inte ha nåt kaos!

Jag vill bara ha kul med mina vänner.
Äta massa pizza, chilla, spela buzz, guitar hero, singstar m.m.
Man får se hur den kvällen utvecklas.

Det är vad jag tänker mig som avskedsfest.
Sedan kanske jag gör annat med mina närmsta vänner
(filmkvällar och krök bl.a.)

Jag får se hur det blir!

Så alla som tror de är mina vänner ^^
Var lediga sista helgen i augusti!





Kommentarer
Postat av: Cattis

jag kan itt kom..ja je ju på nya zeeland ja tå :'( KVA JE TÅDDE FÖ SÄTT?? :P

2009-05-07 @ 11:15:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0