Tandblekningsdieten?

Det kanske finns en ny diet...
Tandblekningsdieten!

Jag skulle inte säga att den är så bra på alla plan, men en del saker är bra!
(det understrukna är bra att hålla sig borta ifrån).

Sedan jag blekte tänderna får jag inte äta eller dricka:

kaffe, te, vitt vin, rött vin, öl, läsk, olika juicer och saft med mycket färg, morötter, rödbetor, tomater, ketchup, soja, curry, apelsiner, jordgubbar, blåbär, hallon och choklad.

Men det gäller bara i tre dagar, men jag kommer nog att vara lite försiktig i fortsättningen också.


Jag får inte heller röka eller snusa, vilket jag inte gör.

Bara idag t.ex. har jag lyckats hålla mig borta från choklad och sylt.
Imorgon kan jag inte ta med mig godis till franska lektionen då vi ska kolla på film.
Hade jag inte blekt tänderna, hade jag nog tagit med mig något onyttigt, men inte nu!
Jag äter små mål också, för att jag är rädd för nästan allt mat just nu.
Fast jag äter många små mål, eftersom att jag bli ju hungrig! Men många små mål är bra för ämnesomsättningen.

Efter dessa dagar, kanske jag blir inspirerad att hålla mig borta från det dåliga, mycket längre!



Kommentarer
Postat av: Carro

HEej, jag laste att du ska aka som utbytesstudent, da kanske du ar intresserad av att lasa min blogg ocksa, jag har varit i Usa i snart 8 manader, och jag skriver en massa om hur det kanns att leva har och mina kanslor om att snart lamna Usa igen.

www.tredjenovember.blogg.se

2009-03-28 @ 04:20:41
URL: http://tredjenovember.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0