Placering!!

Pierre på Explorius ringe mig idag för snart en timma sedan.
Med beskedet att jag har blivit placerad!

Det jag vet är:

Mamma: Linda Owen
Pappa: Daniel Owen
2 hundar
inga barn

men de kommer att ta emot en tjej från Kina också,
så hon kommer vara som min syster.


De bor i:

Staples, Minnesota


Shit, det kommer att bli kallt!

Jag kommer att gå på Staple Motley High School.

Jag har inte kollat upp allt än.
Staden verkar liten däremot.
Det är tydligen stort med bl.a. camping, jakt, fiske, cykling, sport m.m.

Men jag lovar!
Jag kommer att att spendera mycket tid till att kolla upp allt :)

Wiii!
This just made my day! :)



Kommentarer
Postat av: Amanda

Åh vad kul, grattis! :D Det är så underbart när man kan börja googla på något!

2009-03-18 @ 16:14:20
URL: http://numb.blogg.se/
Postat av: michelle

Hejsan ! Oj ja du ska veta ja satt och googlade på min stad och skolan och ALLT, VARENda dag från Mars till Augusti . altså mina föräldrar blev knäppa. haha. och ja visste i princip vem alla lärare var innan ja kom eftersom ja hade studerat hemsidan helt fanatiskt. ( vad nu det betyder) och ja LOVAR att du kommer att ha ditt bästa år hittills i ditt liv !! här i USA ! Att vara utbyteselev är bland det underbaraste som finns för ALLA älskar en :D haha och man har supermånga vänner :D alla vill vara ens vän ! Ja säger inte att din skola blir exakt likadan ja menar de kan finnas folk som i Mean Girls också men för det mesta är dom ganska sjysta :) Ha det bra och fråga med det samma om du har några frågor ! Jag svarar MER än GÄRNA på frågor :) Maila eller kommentera på min blogg. Tack och ha det bra ! :)

2009-03-18 @ 22:58:36
URL: http://michellefilpus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0