Packning

Idag tog jag fram de flesta av mina par skor för att försöka lista ut vilka jag vill ha med mig till USA.
Jag vet inte om jag tar med mig för många.

Jag VET att jag kommer köpa mycket skor när jag är där borta.
T.e.x massa flipflops, ett par svarta sneakers typ, snygga klackar, träningsskor m.m.
...men jag gillar ju mina skor som jag har nu också.


I väskan är det 7 par skor + mina tåspetsskor.
Sedan kommer jag att ha två par i handbagaget och ett par på mig.

Jag kommer säkert köpa nya skor innan jag åker också...

OJ OJ...

Men lugn!
Väskan är stor nog och allt kommer förhoppningsvis att få plats. 
Mina kläder kommer att vara i ena halvan av väskan och allt annat som skor, skönhetsprodukter och övrigt kommer att vara i den andra halvan.

Jag hoppas att Explorius kommer att komma med den goda nyheten att man få ha 30 kg packning och inte bara 20 kg, som jag är rädd för.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hehe ja vem vet, det kanske vi gör! Jag åker ganska sent eftersom skolan inte börjar förrän i september.



Jag anmälde mig i maj och blev antagen i juni, men fick inte tillgång till ansökningshandlingarna förrän i november (pga att de glömde skicka ut lösenordet till mig) så jag skickade in allt i mitten av december. Dudå? :] Valde du några stater förresten?

2009-03-01 @ 22:56:45
Postat av: Amanda

Oj, mitt namn försvann :/

2009-03-01 @ 22:57:15
URL: http://numb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0