På lådan idag

Jag har precis lagt mina tre stora kuvert på lådan.
Alltså mina stipendieansökningar!

Allt är klart.
F*n va najs!

Blanketterna är ifyllda.
Brevet till Explorius är skrivet.
Jag har tagit kopior på mitt senaste betyg, ledarutb och kamratstödjarutb intygen.
Fått personbeviset från skatteverket.
Fått intyget från Explorius att jag ska iväg på ett HS year.
Fått intyg från skolan att jag studerar där.
Rektorn har skrivit under ett papper.
Jag har kontaktat mina två referenser och
skrivit ut ett dokument med deras information som jag bifogade med en ansökan. 

Det var allt tror jag!

Nej, och så köpte jag stora kuvert och 6 frimärken också.

Som sagt,
äntligen är jag klar!

Jag söker från:

Donationsstiftelsegruppen
Lindhés Advokatbyrå
och min utbytesorganisation

Det blev bara från dem, eftersom att de var typ dem enda som man fortfarande kunde söka ifrån.
De flesta har rätt så tidiga "sista inlämningsdatum".
Jag var minst sagt lite för sent ute :(
Hade jag tagit tag i det här i december eller innan det hade jag kunnat skicka till minst 5 till.
Ja ja...

Kom ihåg det!
Börja sök så tidigt som möjligt.
För ni kan ju skicka till massor av stiftelser för att förhoppningsvis få från någon!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Jätte fin blogg och det är så kul att läsa och följa ditt liv !:D

Hur känner du för att åka? Längtar du ihjäl dig eller tänker du inte så mycket på det eller tycker du det är läskigt?

2009-03-04 @ 15:57:10
Postat av: Erica

Tack så mycket! :)

Jag längtar ihjäl mig!!

Men sedan då jag får reda på vart jag ska o när jag åker blir allt så mycket mer verkligt, dåå kommer jag nog tycka att det är läskigt

2009-03-04 @ 18:50:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0