Mina favoriter...(just nu)

Tröja: Stor vit och randig från Vila
Byxa: Ljusa H&M jeans
Skor: Svarta vagabond stövlar
Väska: Vintage Dior bag, Svart liten second hand (gillar väskor)
Smycke: Thomas Sabo armband
Jacka: Skinnjacka
Designer: Odd Molly
Affär: Jackie, U-turn
Varuhus: Souk

Maträtt: Kyckling lasagne (eget recept)
Dryck: Te (egen blandning) med skummad mjölk, toppad med kanel 
Mellanmål: Keso med russin och kanel
Glass: Ben & Jerry's Cookie Dough
Snack: Cashewnötter
Godis: m&m

Foundation: i.d. bare minerals
Maskara: Lancôme l'extême (fast min tog nyss slut, så nu vet jag inte vilken jag ska köpa)
Ögonskugga: Make up store, savanna
Smiktips: Lumene eyebrow fix! (både på ögonbrynen och på ögonfransarna, då du inte vill/orkar använda maskara)
Läppglans: Esteé Lauder, blush
Läppsyl: Rosebud
Parfym: Victorias secret, love spell
Hårvård: Loréal expert, absolut repair
Hudkräm: Body shop, aloe soothing night cream
All-in-one: Egyptian magic

Film: fast and the furious (3:an, men väntar med spänning på den nya!)
Tv-program: House
TV-tävlingsprogram: Americas best dance crew
Skiva: Mando Diao - Give me fire
Låt: Mando Diao - Dance with somebody



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0