Mobil?

Det är mycket att tänka på inför min resa.
Mycket som jag inte kan få reda på än på länge.

En av mina frågor är hur jag gör med mobil?

Den mobilen jag har nu, kan jag INTE använda.
Det vill jag inte heller, för jag vill ha en ny!

Ska jag köpa en ny här på en gång, som jag kan använda där borta, med telefonkort?
Eller
Ska jag köpa en tillfällig när jag är där borta och sedan köpa en ny när jag kommer hem?

Eller

Köper jag en ny där borta, som inte finns att köpa här, men som jag kan använda när jag kommer hem också?

Jag lutar till det sista, men jag får se hur det löser sig.

                                             Jag vill ha!




Kommentarer
Postat av: Tessan

Köp en häftig där borta, så kan jag ta den när du har tröttnat på den? Det är ju ganska praktiskt om den funkar här med om du vill ha kvar den eller så. Onödigt att ha en bra mobil för bara ett år och sjukt onödigt att köpa en dålig mobil som man bara blir tokig på, I know, har haft bara dåliga mobiler ett tag innan jag köpte min nya.

2009-03-07 @ 17:40:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0