Min profil

Jag hade totalt glömt bort att alla mina ansökningspapper finns uppe på en hemsida och det är där all information om min ansökan och min familj läggs upp.

Jag loggade snabbt in dit nyss.
Inte till min förvåning hade jag någon familj än.

Men jag fick se min profil som organisaionen i USA gjort.
Den 27/1!

Där fanns min bild, det stod fakta om mig lite sammanfattat, det fanns länkar till mitt och min mammas brev och så stod det så här:

Erica is happy, mature, dependable, friendly, ambitious and positive. She works hard both in school and out. Erica is a straight A student and works weekends at a bakery. She loves dance and has been taking lessons for the past 9 years. Erica enjoys scrap booking and making birthday cards. She is very close with her family and just lost her father a few months ago due to an illness. She is a strong girl who always dreamed of coming to America. Erica is interested in American people, values and traditions. She also hopes this experience will help her grow as a person becoming more independent and self confident.

Hoppas någon familj faller för mig, snart!

Fast inte för snart.
Jag vill inte ha för lång tid på mig att bilda förväntningar och förutfattade meningar.

Däremot blir det skönt att få veta vart jag ska, så jag vet vad för slags kläder jag behöver och NÄR jag ska åka.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0