Min nya skola

Staples-Motley High School

489 elever
Det är rätt så perfekt.
Det är inte för många och inte för få.
Min nuvarande har nästan 1200 elever!
Jag har faktiskt drömt om en så stor skola. Perfekt!

Jag kommer att få ta skolbussen till skolan
Hehe ^^
...eftersom att det är 2 miles till skolan.

Jag börjar den 9 augusti redan!

Juste!
Jag kommer att åka den 4 augusti och efter det, vara 3 dar i NY.
Det gör att jag bara har typ 1 dag i mitt nya hem innan skolan börjar!
När ska jag att anmäla mig och fixa mitt skolschema (det gör man ju typ dagen innan.)


Jag nämnde att Staples verkar vara en liten stad.
Den är 30 miles från närmsta storstad!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0