Läskigt? Nä!

Jag kollade igenom gamla kommentare just och hittade det här:

Jätte fin blogg och det är så kul att läsa och följa ditt liv !:D
Hur känner du för att åka? Längtar du ihjäl dig eller tänker du inte så mycket på det eller tycker du det är läskigt?
//Anonym


Jag svarade så här:

Tack så mycket! :)
Jag längtar ihjäl mig!!
Men sedan då jag får reda på vart jag ska o när jag åker blir allt så mycket mer verkligt, dåå kommer jag nog tycka att det är läskigt.

Jag har märkt att jag inte alls tycker sådär.
Nu när jag vet vart jag hamnar, är jag inte ett dugg nervös!
Jag längtar bara ihjäl mig!

Jag vill inte vänta ända till den 1:a september!


Jag vill sitta på planet nu!



Kommentarer
Postat av: bina :)

Det låter väldigt spännande med din resa, ser fram emot att läsa mer om hur/var du ska bo, hur det går när du kontaktar familjen du ska bo hos, och självklart hur det går för dig när du väl bor där!

:)

2009-04-05 @ 00:26:00
URL: http://asn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0