vecka 1

Vecka 1 av sommarlovet.
Vecka 1 av Bounce Summercamp!

I fem dagar nu ska jag dansa 2 x 1,5 h med medlemmarna från Bounce.
Det ska dansas hip hop och jazz för hela slanten.

Jag älskar det!

Vi befinner oss på balettakademien.
Det är mindre och mysigare än jag trott,
fast det finns många salar, minst 7 iallafall och då har jag inte varit på alla våningar och kollat.

Jag är helt slut! Jag har precis sovit i 1 h och 45 min.
Det behövs mer sömn!
Dans är jobbigt!

Vi fick en snygg liten Goodiebag när vi kom.
Den innehöll: Vitamin Well Defence, Tuggummi, möjligheten att ladda ner 5 låtar gratis i mobilen, comviq SIM-kort, OLW mini mellan naturell nötmix, 15% rabatt på ett köp/hyrning av make-up artist hos FACE sthlm och 200 kr rabatt på kurs hos balettakademien i höst.
Jag lär ju få en till, andra veckan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0