Sightseeing?

Undra hur mycket jag kommer att få se och åka till under mitt år(mina månader)
i USA?

Jag kommer att vara i New York(igen), få se Mall of America och kanske något nöjesfält.


Jag i NY hösten 2006

Sedan beror det på min hemresa och om min familj kommer och vad de känner för.
Jag tror att vi kommer åka till Boston en snabbis och hälsa på våra bekanta som vi inte sett på 14 år!
Det vore skitkul! Men vi kommer inte hinna med så mycket på de 2-3 dagarna vi skulle vara där i sådana fall. De har nämligen hus på Cape Cod också, och så bor de nära andra trevliga ställen som Marthas Vineyard t.ex.
Det gäller att planera för att få ut det bästa av våra dagar.

Jag läntar bara mer och mer!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0