Bye Bye Tibble

HELLO STAPLES MOTLEY HIGH SCHOOL

...efter ett långt sommarlov, vill säga.

Idag var mitt första år på Tibble Fristående Gymnasium över
och avskedet var inte alls svårt.

Jag kommer inte komma tillbaka dit i höst
Thank God!
Jag kommer få en ny klass i 2an, efter mitt år i USA.
Vi får se hur det blir.
Jag hoppas verkligen att det bli bra!

Konstigt nog så har min studiemotivation ökat!
Jag har varit lite off ibland det här året, men nu vill jag kämpa.

Jag gick ut med 4 mvg och 3 vg idag och jag är inte nöjd!

Det ena vg:t är jag besiken på mig själv över, andra vg:t är jag sur på läraren över och det trejde var väntat.

Jag ska kämpa då jag kommer tillbaka!

I USA ska jag bara ha kul!
Men inte låta betygen rasa för det.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0