RoligtRoligt

Mina dagar är lite fullbokade känner jag så jag hinner knappt att skriva i bloggen.

Jag åker till jobbet kvart i tio på morgonen och kommer hem halv åtta på kvällen. Därefter är det mycket som ska göras.

De senaste dagarna har jag iallafall pratat lite med Ellesse och så har hennes syrra försökt chatta med mig på Facebook, men min dator lagga just då och jag kunde inte svara. Lite pinsamt att jag bara "ignorera" henne, men jag får väl förklara senare. Ellesse sade iallafall att hennes syrra (Ashley troligtvis) kommer att bo hos Linda och Dan när jag kommer, så det kommer vara en till inneboende förutom kinesen.
Jag tycker det låter jätte kul. Jag kommer få lära känna henne väl då och umgås med henne.  Jag tror hon är ett år äldre än mig.

Dessutom har jag kontaktat några som min mamma lärde känna när hon var yngre, som bor i Boston. Jag träffade dem senast då jag var 5 år kanske men vi har sedan skickat ett par mail till dem och så under åren. Alla blev så glada att höra ifrån mig och att jag skulle till USA i höst.
Nu är det är nästan en självklarthet att jag ska åka och hälsa på dem under året, eller efter graduation då min familj kommer dit också.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0